понеделник, 21 май 2012 г.

Дарко: Почувствах се изчерпан



Полузащитникът на Левски Дарко Тасевски заяви, че лично той е взел  тежкото решението да се раздели с клуба на Левски след пет години вярна служба на стадион „Георги Аспарухов".

Както стана ясно, от новия сезон, македонският национал ще облече  екипа на израелския тим Кирят Шмона. С новия си клуб, полузащитникът ще опита и пробив в най-престижния европейски клубен турнир Шампионската лига.

„Официално вече не съм футболист на Левски. Изкарах 5 хубави години тук, но животът си върви и идва време за промени. Сега е време за жени, деца и нов клуб. Сам изявих желание да си тръгна. Няма нищо вярно в твърденията, че Иво Тонев не ме иска, поне аз не знам за подобно нещо", сподели македонецът пред камерите на Канал 3.

„Имах хубави и лоши моменти в Левски, но хубавите са много повече. Оправдавам феновете за нападките напоследък, тъй като сам усещах, че не съм на познатото ниво. Като че ли се изчерпах. Дано все пак ме помнят с хубавите неща", надява се Дарко.

„Когато преподписах с Левски мислех, че ще остана по-дълго, но ето че дойде време за раздяла. След участието в Лига Европа се промениха много неща. Тук имах много хубави моменти, ставал съм шампион, играхме в Европа. След напускането на Дембеле и Жоазиньо обаче като че ли и аз се изчерпах и затова реших да си тръгна", открито заяви плеймейкърът.

 Една от основните фигури на Левски през последните години, даде своето мнение и по въпроса, кой ще бъде новият шампион в родната „А" група.

„Никой левскар не може да стиска палци на ЦСКА да е шампион, макар от тях да зависеше мястото ни в Европа. Хубаво е, че нещата се наредиха и сега всичко е в наши ръце. Смятам че Лудогорец повече заслужава да е шампион. Те играят хубав футбол и имат постоянство в изявите си", констатира футболистът.

В края на своето интервю, бъдещият татко говори и за новия треньор на Левски Илиан Иливе, споделяйки, че той е много добър треньор, с който Левски ще има голямо бъдеще.

„Илиан Илиев е добър специалист и дано с него и с няколко нови играчи нещата да се оправят. Аз лично се надявах Мъри Стоилов да се върне, феновете също го искаха. Щях да го поздравя и да му пожелая успех", завърши Дарко Дасевски.

За всичките си години на стадион „Георги Аспарухов" Дарко изигра 108 срещи, в които наниза и 18 гола.



http://topsport.bg
Share on :

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 
© Copyright А-група 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates and Theme4all